- -10%
Słomki zapasowe i szczoteczka do bidonu 2 szt. B.Box
39,00 zł -13% 33,93 zł
Magnetyczna gra w rzutki Wesołe miasteczko francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwojga – zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Zestaw składa się ze zwijanej na rolkę tarczy ze sznurkiem do jej zawieszenia, np. na ścianie, oraz z 6 magnetycznych rzutek w dwóch kolorach (3 czerwone i 3 żółte). Czarna tkanina tarczy ilustrowana jest dwustronnie kolorowymi motywami typowymi dla strzelnicy z wesołego miasteczka, m. in balonami, kaczuszkami czy kołem fortuny. Rzutkami należy celować w tarczę z odpowiedniej, ustalonej przez graczy odległości, w taki sposób, by trafić w oznaczone na niej punktowane miejsca. Celem gry jest zgromadzenie w trzech rzutach jak największej ilości punktów. Gracz, któremu się to uda, wygrywa.
Gra ta ćwiczy koncentrację, zręczność, precyzję, małą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, zdolności manualne, strategiczne, planowania, matematyczne, językowe, przestrzenne, logiczne, interpersonalne, współzawodnictwa oraz współpracy. Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny.
Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko.
Idealnie nadaje się na prezent, a jego zawartość zapewni dzieciom i ich rodzicom wiele godzin wspaniałej zabawy.
Od 1970 roku Janod tworzy zabawki, które są wyrazem innowacyjności, francuskiego designu i wysokiej jakości. Unikalne zabawki Janod są wykonane z najlepszych materiałów, takich jak drewno, tworzywa sztuczne i metal. Przede wszystkim jednak są one tworzone z dziecięcych marzeń! Janod oferuje zabawki, które są wyjątkowe i pozwalają dzieciom na wyrażenie siebie. Dzięki temu dzieci mogą bawić się w sposób, jaki dla nich najlepszy. Janod – PLAY DIFFERENT – pozwala dzieciom na odkrywanie nowych światów, które są pełne kreatywności, wyobraźni i zabawy. Zabawki Janod są zaprojektowane tak, aby pobudzać wyobraźnię i pozwalać dzieciom na nieskrępowane doświadczanie radości z zabawy.
W tej chwili brak opinii klientów.