FAQ
FAQ (ang. Frequently Asked Questions) — lista najczęściej zadawanych pytań podczas realizacji składania zamówień i wysyłki towaru ze sklepu internetowego.
1. Czy rejestracja jest wymogiem do złożenia zamówienia w sklepie?
Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana. Wszystkie zakupy możesz zamówić, korzystając z opcji zamówienia bez konta podczas drugiego kroku w koszyku podczas składania zamówienia. Bez rejestracji nie masz możliwości sprawdzania historii swoich zakupów. Dodatkowym atutem założenia konta będzie brak wymogu wpisywania na nowo danych do wysyłki.
2. W jaki sposób dokonać rejestracji?
Konto w sklepie możesz założyć, korzystając z formularza rejestracji lub podczas składania zamówienia. Aby założyć konto, należy uzupełnić wszystkie wymagane pola w formularzu oznaczone gwiazdką.
3. Jak postępować w przypadku utraty hasła do konta?
Gdyby jakimś cudem Twoje hasło zaginęło w kosmicznej przestrzeni, zawsze możesz przypomnieć swoje hasło, klikając w odnośnik „Przypomnij hasło” na stronie logowania.
4. Czy można usunąć produkty z koszyka?
Tak, masz możliwość edytowania zawartości swojego koszyka w dowolny sposób np. zmiany ilości sztuk, usuwania produktów itp. w koszyku.
5. Otrzymałam/em uszkodzony towar, jak mam teraz postępować?
Każdy towar wysyłany jest z naszego magazynu w najlepszym i nienaruszonym stanie. Gdyby jednak produkt dotarł do Ciebie w jakimś stopniu uszkodzony, skontaktuj się z nami przy pomocy adresu e-mail: kontakt@dinusie.pl
6. Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało poprawnie złożone?
Po wpłynięciu zamówienia, na swoją skrzynkę e-mail otrzymujesz od nas wiadomość z potwierdzeniem zakupu. Jeżeli wiadomość do Ciebie nie dotrze w ciągu kilku najbliższych minut, skontaktuj się z nami.
7. Jak anulować moje zamówienie?
Każdy klient może samodzielnie dokonać zmian w zamówieniu zanim zamówienie nie przejdzie do statusu spakowane lub wysłane. W takim celu należy się zalogować na swoje konto i odnaleźć zamówienie lub kliknąc w link na mailu z potwierdzeniem zamówienia.
8. Jak zwrócić zakupiony produkt lub zamówienie?
Każdy zwrot niezależnie czy będzie dotyczyć całego zamówienia, czy też poszczególnych produktów możesz do nas zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Na odstąpienie od umowy zakupu masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Do zwrotu prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu. Produkty w naszym sklepie możesz zwrócić po preferencyjnej cenie wysyłki korzystając z paczkomatów inpost, w tym celu skorzystaj z naszego generatora zwrotów.
9. Co zrobić, kiedy w mojej paczce produkty nie zgadzają się z moim zamówieniem?
W takim przypadku skontaktuj się z nami, a my postaramy się sprawnie wymienić produkt.
10. Czy otrzymane produkty mogę wymienić?
Wymiana produktu następuje na zasadzie zwrotu do nas niewłaściwego towaru i złożenia nowego zamówienia z właściwym produktem. Na zwrot przysługuje Ci 14 dni.
11. Czy mogę otrzymywać informację o nadchodzących promocjach i aktualnych wyprzedażach na swoją skrzynkę mailową?
Oczywiście! Wystarczy dopisać się do naszej bazy newslettera, korzystając z formularza subskrypcji znajdującego się na dole większości stron dostępnych na stronie sklepu. Obiecujemy nie wysyłać spamu, a Ty masz w każdej chwili możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera.
12. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Termin realizacji zamówienia w naszym sklepie nie powinien wynosić więcej niż 24 godziny. Do tego czasu należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki przez kuriera. Z naszego doświadczenia statystycznie 98% paczek dochodzi do klienta następnego dnia roboczego. Należy mieć na uwadze fakt, że przewoźnik tak naprawdę na realizację dostawy ma 48 godzin, a nie 24 godziny.
13. Ile kosztuje wysyłka mojego zamówienia?
Aktualny cennik wysyłki towaru sprawdzisz na każdej karcie produktu.
14. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia złożone do godziny 15:00, wychodzą od nas tego samego dnia! W przypadku okresów bardziej obleganych takich jak święta, dzień dziecka itp. czas obsługi zamówienia może ulec wydłużeniu.