FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) — lista najczęściej zadawanych pytań podczas realizacji składania zamówień i wysyłki towaru ze sklepu internetowego.

1. Czy rejestracja jest wymogiem do złożenia zamówienia w sklepie?

Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana. Wszystkie zakupy możesz zamówić, korzystając z opcji zamówienia bez konta podczas drugiego kroku w koszyku podczas składania zamówienia. Bez rejestracji nie masz możliwości sprawdzania historii swoich zakupów. Dodatkowym atutem założenia konta będzie brak wymogu wpisywania na nowo danych do wysyłki.

2. W jaki sposób dokonać rejestracji?

Konto w sklepie możesz założyć, korzystając z formularza rejestracji lub podczas składania zamówienia. Aby założyć konto, należy uzupełnić wszystkie wymagane pola w formularzu oznaczone gwiazdką.

3. Jak postępować w przypadku utraty hasła do konta?

Gdyby jakimś cudem Twoje hasło zaginęło w kosmicznej przestrzeni, zawsze możesz przypomnieć swoje hasło, klikając w odnośnik „Przypomnij hasło” na stronie logowania.

4. Czy można usunąć produkty z koszyka?

Tak, masz możliwość edytowania zawartości swojego koszyka w dowolny sposób np. zmiany ilości sztuk, usuwania produktów itp. w koszyku.

5. Otrzymałam/em uszkodzony towar, jak mam teraz postępować?

Każdy towar wysyłany jest z naszego magazynu w najlepszym i nienaruszonym stanie. Gdyby jednak produkt dotarł do Ciebie w jakimś stopniu uszkodzony, skontaktuj się z nami przy pomocy adresu e-mail: kontakt@dinusie.pl

6. Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

Po wpłynięciu zamówienia, na swoją skrzynkę e-mail otrzymujesz od nas wiadomość z potwierdzeniem zakupu. Jeżeli wiadomość do Ciebie nie dotrze w ciągu kilku najbliższych minut, skontaktuj się z nami.

7. Jak anulować moje zamówienie?

Każdy klient może samodzielnie dokonać zmian w zamówieniu zanim zamówienie nie przejdzie do statusu spakowane lub wysłane. W takim celu należy się zalogować na swoje konto i odnaleźć zamówienie lub kliknąć w link na mailu z potwierdzeniem zamówienia.

8. Jak zwrócić zakupiony produkt lub zamówienie?

Każdy zwrot niezależnie czy będzie dotyczyć całego zamówienia, czy też poszczególnych produktów możesz do nas zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Na odstąpienie od umowy zakupu masz aż 60 dni od daty otrzymania przesyłki. Do zwrotu prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu. Produkty w naszym sklepie możesz zwrócić po preferencyjnej cenie wysyłki korzystając z paczkomatów inpost, w tym celu skorzystaj z naszego generatora zwrotów.

9. Co zrobić, kiedy w mojej paczce produkty nie zgadzają się z moim zamówieniem?

W takim przypadku skontaktuj się z nami, a my postaramy się sprawnie wymienić produkt.

10. Czy otrzymane produkty mogę wymienić?

Wymiana produktu następuje na zasadzie zwrotu do nas niewłaściwego towaru i złożenia nowego zamówienia z właściwym produktem. Na zwrot przysługuje Ci aż 60 dni.

11. Czy mogę otrzymywać informację o nadchodzących promocjach i aktualnych wyprzedażach na swoją skrzynkę mailową?

Oczywiście! Wystarczy dopisać się do naszej bazy newslettera, korzystając z formularza subskrypcji znajdującego się na dole większości stron dostępnych na stronie sklepu. Obiecujemy nie wysyłać spamu, a Ty masz w każdej chwili możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera.

12. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?

Termin realizacji zamówienia w naszym sklepie nie powinien wynosić więcej niż 24 godziny. Do tego czasu należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki przez kuriera. Z naszego doświadczenia statystycznie 98% paczek dochodzi do klienta następnego dnia roboczego.

13. Ile kosztuje wysyłka mojego zamówienia?

Aktualny cennik wysyłki towaru sprawdzisz na każdej karcie produktu.

14. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia złożone do godziny 16:15 przewoźnikiem Inpost, wychodzą od nas tego samego dnia! W przypadku okresów bardziej obleganych takich jak święta, dzień dziecka itp. czas obsługi zamówienia może ulec wydłużeniu.